sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Două eleve de la Şcoala Comăneşti premiate în faza I a Concursului Internaţional Antidrog "E viaţa mea! EU decid!"



Concursul internaţional “E viaţa mea! EU decid!” organizat de Asociaţia Europeană pentru Apărarea Drepturilor Omului (AEPADO), având ca parteneri Ministerul Tineretului şi Sportului şi alte organizaţii din România, pe care l-am promovat şi eu prin intermediul acestui blog, a ajuns la finalul primei faze (votul publicului), cu rezultate neaşteptate pentru cei doi elevi ai şcolii noastre care au participat.


Elevele Sofian Raluca şi Iacoban Ana Maria din clasa a VIII-a, Şcoala cu clasele I-VIII Comăneşti, sub coordonarea subsemnatei, au obţinut o menţiune la concursul de motto-uri, respectiv o menţiune la concursul de motto-uri şi un premiul al III-lea la concursul de postere.


Amândouă se clasifică în faza a doua a concursului, şi anume jurizarea comisiei de specialitate.


Felicitări Ralucai şi Anei pentru performanţă şi mult success în faza a doua a concursului!


Mai multe date despre această iniţiativă deosebită găsiţi pe blogul proiectului: http://antidrog.blogpot.com.


Prof. Liliana Mihalachi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu