luni, 16 noiembrie 2009

Diseminare mobilitate individuală Comenius la Oxford

Cum am mai menţionat în unul dintre posturile trecute, în perioada 19-30 ianuarie 2009 am beneficiat de o mobilitate individuală în Anglia la The Lake School of English din Oxford prin intermediul programului sectorial Comenius din cadrul programului “Învăţare pe tot parcursul vieţii” al Comisiei Europene.

M-am întors în ţară cu mult entuziasm dar şi cu multe materiale şi metode noi de predare, pe care le-am aplicat şi voi continua să le aplic în cadrul lecţiilor mele de limba engleză.

Pentru colegii mei care nu au acces la un astfel de curs, iată câteva materiale spre folosire. Ne-au fost oferite de profesorii noştri de la The Lake School of English din Oxford şi pot fi folosite la clasă cu rezultate excelente pentru că sunt practice şi antrenante.


Warmers and Fillers

Introductions and Ice-Breakers

Activities With Pictures

Do Something Different Today

Noi materiale in zilele ce urmează.

Prof. Liliana Mihalachi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu