miercuri, 23 martie 2011

Un proiect cu şi despre cărţi

Cu mare drag, clasa a VI-a a reuşit să finalizeze un proiect numit "Poezie şi carte". Toată clasa a fost împărţită în cinci grupe cu teme diferite, dar în strânsă legătură cu textele literare: "Cărticica mea", "Catrenul meu", "Literatură, maşini şi fotbal", "Artă şi literatură", "Eu citesc şi mă joc".
Astfel, elevii au avut posibilitatea să-şi demonstreze talentul, creativitatea, nivelul de colaborare şi gradul de rezolvare a problemelor, iar cei care au ajuns în calea lor au demonstrat că elevii merită câte o carte şi au cumpărat micile lor "idei literare" .
La final, elevii au prezentat produsele finale (afişe publicitare, cutiuţe cu surprize, bilete inventive, poze etc. ), acumulând astfel punctaj şi pentru modul în care le-au realizat. Din suma strânsă am cumpărat cărţi colorate şi interesante pentru a forma o mini-bibliotecă a clasei. În plus, elevii s-au arătat încântaţi de faptul că au colaborat frumos, că au reuşit să treacă peste obstcole.
Fiecare grupă a fost câştigătoare, dar ca de fiecare dată am realizat şi un clasament, iar pe locul I s-au situat "Copiii literaturii", adică Sofian Andreea, Finiş Maria, Iuga Nicoleta şi Sofian Angela.



Felicitări elevilor de clasa a VI-a pentru munca depusă şi calde mulţumiri tuturor celor care au înţeles că o carte formează un om de valoare, iar un copil fără o poveste ar fi coşmarul unei vieţi fără literatură!

(Fotografii de pe teren: grupa "Zâmbet, dragoste, vis" )

Un comentariu:

  1. Superb, un proiect minunat! Ce frumos ca ati implicat si comunitatea, parintii elevilor s-au simtit parte din proiect cu siguranta. Felicitari elevilor si domnisoarei profesoare coordonatoare!

    RăspundețiȘtergere