marți, 16 februarie 2010

Un fel de zi cu şi fără Valentine's Day

Ieri s-a desfăşurat o emoţionantă serbare dedicată lunii februarie ca lună a iubirii.

Elevii clasei a VII-a au pregătit scrisori de dragoste şi cu emoţii mai mari sau mai mici au participat cu acestea în cadrul unui concurs cu juriu format din câţiva elevii ai aceleaşi clase. Toţi elevii au dovedit cu prisosinţă că s-au străduit să realizeze o scrisoare frumoasă. În general, scrisoarea a devenit o felicitare handmade şi un text scris cu grija de a nu-şi obosi colegii.

La sfârşit, după un concurs pentru departajarea primelor lucrări, au fost acordate diplome următorilor elevi:
- Premiul I – Cărnăreasa Andrei-Bogdan
- Premiul II – Sofian Octavian-Petru
- Premiul III – Grigorean Maria-Domnica

Spre bucuria celorlalte clase şi a domnei diriginte, elevii premiaţi au citit lucrările şi în faţa lor. După ce am depăşit emoţiile şi am tras cu urechea la discuţiile de pe sală, credem că activitatea a fost un real succes.



Iată în faţa ochilor privitori un mic exemplu:

De când te-am întalnit, soarele mi-a răsărit. Mi-ai furat sufletul şi mi-ai schimbat viaţa. Eram în nori nergri - tu ai venit ca un soare în viaţa mea. Dacă aş fi îngerul tău păzitor, steaua ta pe cer, o petală de pe floarea ta şi un ghiocel în sufletul tău, te-aş iubi mereu!
Te iubesc şi nu te voi lasă la greu şi, dacă nu mă crezi, eu tot te iubesc!

Dacă ai şti ce urât mă simt fără tine, ce rău mă simt când te desparţi de mine... Prinţesa mea dulce, soarele meu, îngerul meu, te voi iubi mereu!

DE LA MINE PENTRU TINE!

(Cărnăreasa Andrei-Bogdan, clasa a VII-a)

Prof. Constantinescu Anca
Şcoala cu clasele I-VIII Comăneşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu