luni, 8 martie 2010

8 Martie la Şcoala cu clasele I-VIII Comãneşti

Programul de 8 Martie

• 8 – 8:50 Am descoperit la clasa a VI-a ce este mama şi ce înseamnă pentru noi, uitându-ne la felicitările de săptămâna trecută;

• 8:50 - 9:05 Am participat la decernarea premiilor pentru „Cel mai bun articol”, la „Cărticica de română” nr.2 , unde au câştigat la egalitate elevii Sofian Octavian-Petru şi Straton Adriana-Ioana;

• 9:05- 9:50 Am cântat „La mulţi ani!” fetelor de la clasa a VII-a şi profesoarei de la catedră, ne-am adus aminte de ce ne iubim mamele şi de ce „ne uităm după fete”, fiindcă tot le-am sărbătorit;

• 10-10:15 Chiar şi cei mari şi-au adus aminte de mămicile lor, chiar dacă acum par să se uite după „alte” fete;

• 11:00-13:10 Ne-am distrat la petrecerea organizată de domnul profesor Sofian Sorin şi alături de elevii clasei a V-a.



În concluzie, a fost o frumoasă zi de sărbătoare, ne-am bucurat şi am primit sau dăruit zâmbete şi flori, subliniind mereu de ce există o zi a femeii, o zi a mamei! Sperăm ca zâmbetele născute pe buzele noastre să nu piară nici într-o mie de ani şi toate de zilele să fie la fel de frumoase ca cea care tocmai a trecut!





Prof. Constantinescu Anca
Şcoala cu clasele I-VIII Comãneşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu