duminică, 13 iunie 2010

Sfârşit de an şcolar 2009-2010

Cu bune şi rele, s-a încheiat şi acest an şcolar.

Au fost premiaţi elevii cu rezultatele cele mai bune obţinute la învăţătură, dar şi cei care s-au remarcat la anumite discipline.

Astfel, la clasele I-IV, elevii participanţi la “Cangurul Poveştilor” şi-au primit diplomele meritate din plin. Elevele care ne-au adus premii la “Made for Europe 2010” au fost de asemenea premiate. Pentru cei doi olimpici pe judeţ la limba engleză, domnul primar Păstrăv Grigoraş a acordat şi câte un mic premiu în bani, alături de diplomele de excelenţă şi cărţile primite de la subsemnata. Au existat premianţi şi pentru desen şi performanţe artistice. Cei care ne-au reprezentat în mobilităţile din cadrul proiectului Comenius şi-au primit şi ei certificatele de participare cu această ocazie.



La clasa a VII-a de la Şcoala Humoreni, a cărei dirigintă am plăcerea să fiu, au primit diplome de mulţumire şi părinţii. Am ţinut astfel să îmi exprim recunoştinţa pentru buna colaborare pe care am avut-o cu mare parte dintre părinţi tot anul şi să le mulţumesc pentru orele de consiliere a părinţilor pe care, săptămână de săptămână, nu le-am făcut niciodată singură. Am purtat discuţii foarte interesante de-a lungul anului cu dumnealor şi am avut ocazia să îi cunosc şi să îmi cunosc şi elevii mult mai bine.









Vacanţă plăcută tuturor!

Prof. Liliana Mihalachi
Foto: prof. Constantinescu Anca, prof. Liliana Mihalachi
Video: prof. Liliana Mihalachi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu