marți, 8 iunie 2010

Pentru o clasă mică cu un suflet gigantic

Îmi doresc să vă mulţumesc pentru frumoasele sfaturi pe care mi le-aţi dat în ultimul test la limba română. Promit să ţin cont de ele pe viitor (mai greu cu maşina) şi să le păstrez în suflet cât mai mult posibil.

Nu pot spune că totul a fost râu limpede curgător ca Ozana în acest an şi jumătate, dar nici nu a fost Goe mai presus de Prâslea cel voinic. Clipele de bucurie le-am petrecut împreună, iar pe cele mai triste am încercat să le uităm cu viteza luminii.

Fără caiete refăcute, fără teme mâzgălite şi minuscule că abia le puteam vedea sau fără poantele de zi cu zi, nu aţi avut acelaşi farmec! Din muncă aţi făcut joc şi nădăjduiesc că a fost un joc plăcut, căci eu m-am bucurat să vă am alături.

Sper ca „temele kilometrice” date şi „argumentările” să vă fie de folos la liceu, fiindcă acolo kilometrii vor căpăta alte proporţii. Oricum, literatura este viaţă şi voi trebuie să demonstraţi că trăiţi din plin şi frumos fiecare clipă. Îndemnul meu: faceţi din viaţa voastră literatură şi lăsaţi-o să vă vorbească de bine!

Cu mult drag,
cel mai tânăr profesor pe care l-aţi avut.

Prof. Constantinescu Anca
Şcoala cu clasele I-VIII Comăneşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu