sâmbătă, 12 decembrie 2009

Poezii de la elevii noştri


Salut, călătorule!


Salut, călătorule,

Ce mergi pe un drum, de nimeni văzut!

Salut, călătorule

Ce treci prin memorii, răscolind în trecut!

Salut, călătorule,

Ce mergi pe un drum pietruit de vise!

Salut, călătorule,

Ce te zăreşti în oglinda ferestrelor închise!

Salut, călătorule,

Ce treci printre oameni, rătăcind prin lume!

Salut, călătorule,

Ce nu răspunzi la niciun nume!

Salut, călătorule!

Adio, călătorule!




Melancolie de toamnă


O! toamnă, cu frunze ruginii,

Cu soarele oranj bătând în vii,

Cu stoluri de păsări trecând,

Cu ploaia-n ferestre bătând.


O ! toamnă, cu brume târzii,

Cu zboruri de păsări şi nori cenuşii,

Cu ploaia trecând pe la geamuri,

Cu frunze căzând de pe ramuri.


O ! toamnă, cu melancolia ta,

Cu visul tău, cu amintirea ta,

Şi cu poveştile spuse de nori,

Poveşti de tristeţe şi ani trecători.




Pentru cei ce-şi amintesc…


Te-ai dus. Eu am rămas pe-o stradă cu un felinar oranj.

Ȋncă mă mai întreb de-a fost real sau doar miraj.

Ȋncă te mai visez aici, pe-o bancă. Fără rost!

N-am să mai retrăiesc nimic din tot ce-a fost.


E toamnă. Din pomii de pe drum mai cade câte-o frunză.

E mult prea linişte să mi se-aştearnă vreun cuvânt pe buză.

Aşa că tac. Aştept pe-o stradă cu un felinar oranj

Să reînvie vara, cu al ei miraj.


Raluca Sofian (clasa a VIII-a, Şcoala cu clasele I-VIII Comăneşti)


3 comentarii:

  1. Buna,ma bucur ca exista cineva care posteaza pe net cate ceva din comuna noastra,aici pe blogul dumneavoastra am am avut ocazia sa il vad pe nasul nostru de cununie parintrle Tiberiu din Humoreni,un om deosebit...va multumesc si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim si noi! Mult succes si dumneavoastra cu blogul pe care l-ati inceput(dedicat satului Humoreni). Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea sunt asa priceput in informatica,am multe neclaritati si nici nu am timp dar sper sa pot realiza un blog frumos,cred ca se va vedea ceva cam in 3 saptamani cand voi face rost de mai multe informatii despre Humoreni si fotografii noi.Numai bine !!!

    RăspundețiȘtergere