marți, 9 iunie 2009

Şcoala cu clasele I-VIII Comăneşti - promoţia 2009

"Elevii clasei a VIII-a ne considerăm norocoşi prin faptul că am fost instruiţi şi educaţi de dascăli cu har, care ne-au conturat speranţa şi certitudinea unui ideal, au revărsat lumină şi înţelepciune printre noi şi ne-au călăuzit paşii de-a lungul celor opt ani. Vă rugăm să vă alăturaţi nouă, celor care v-au supărat cu vreo năzbâtie copilărească sau celor care v-au adus satisfacţii cu realizările lor."

Astfel sună invitaţia clasei a VIII-a de la Şcoala cu clasele I-VIII Comăneşti la festivitatea de la sfărşitul celor opt ani de şcoală, care a avut loc astăzi, 9 iunie 2009, la restaurantul "Mărţişorul" din Cacica, începând cu ora 13:00.



Festivitatea s-a deschis cu un discurs plin de emoţii al doamnei diriginte, prof. Constanţa Lupu, şi câteva cuvinte din partea elevilor rostite de eleva Roxana Crăciunescu.


>Au urmat scurte intervenţii ale celorlalţi profesori, care au avut rolul fie de a stoarce câteva lacrimi tuturor, fie de a le readuce zâmbetul pe buze. Restul se poate vedea în fotografii.



De scos în evidenţă: ţinuta decentă şi plină de eleganţă a tuturor şi măiestria într-ale dansului a elevilor clasei a VIII-a.



A fost o generaţie de care îmi voi aduce aminte cu drag şi admiraţie şi le doresc mult succes în tot ceea ce vor face în viitor!

Prof. Liliana Mihalachi

6 comentarii:

  1. Pentru inceput as vrea sa spun k ma bucur k inca am ramas in amintirea scolii..chiar mi-as dori sa fiu din nou in clasa a 8-a cu fostii colegi si doamnele profesoare..sa stiti k va ducem dorul si nu o sa va uitam niciodata...Foarte frumos este tot ce ati postat despre noi...multumim!!! Strugariu Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumiri pentru comentariu, Mihaela! Si noi va simtim lipsa aici, dar ne bucuram ca acum sunteti elevi la niste licee bune si foarte bune din Suceava si sunt sigura ca profesorii vostri actuali sunt si vor fi mandri de voi asa cum suntem noi de voi!
    A fost o placere sa va am elevi!
    Mai poftiti pe la scoala din cand in cand, asa cum ati venit la petrecerea de Halloween! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ne este foarte dor sa facem orele cu dumneavoastra.va ducem dorul.daraban maftei adrian

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta da surpriza, Maftei! :))
    Ia sa mai veniti voi la o lucrarica din verbele neregulate cam pe saptamana viitoare la clasa a VII-a! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie imi este dor sa mai facem ore cu dvs:)dar am luat-o pe alte drumuri si suntem mai mari:))as vrea sa mai discutam pe messenger daca se poate;)id-ul meu este:only.roxx94@yahoo.com
    craciunescu roxana mariana

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte mandră de voi, ați fost și rămâneți niște copii foarte buni. Roxana, am auzit ca ai rezultate foarte bune la liceu. Felicitări din toată inima!
    O sa te adaug la lista mea de prieteni şi vom vorbi.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere