vineri, 10 iunie 2011

Scrisoare pentru clasa mea


Drumul pe care l-ați parcurs până acum a fost unul fără griji prea mari. V-ați bucurat de copilărie nu numai alături de părinți, prieteni și colegi, ci și alături de profesori.

Aș fi vrut să încep cu un „chiar dacă…” mare, dar vreau să mă abțin, pentru că în realitate niciun „chiar dacă” nu are puterea unui ”mă bucur”.

Mă bucur că v-am cunoscut pe voi și pe părinții voștri, că în cele din urmă ne-am înțeles cu bune și rele, că am parcurs un drum frumos împreună, din care toți am avut de învățat. Ceea ce a fost o lecție pentru voi a fost o lecție de viață și pentru mine.

Mă bucur că am avut atâtea momente petrecute împreună ca dirigintă și elevi, dar și ca prieteni.

Mă bucur că mulți dintre voi v-ați păstrat inocența din clasa a V-a în adâncul sufletului și că am reușit să văd ceea ce e frumos în fiecare dintre voi.

Mă bucur că sunteți niște adolescenți cu vise, cred în visele voastre și cred în voi că veți lupta să le transpuneți în realitate.

Mă bucur să văd în fiecare din voi un Om și am încredere că veți fi mereu Oameni.

Mă bucur știind că îmi voi aduce mereu aminte cu plăcere de voi ca fiind prima clasă la care am fost dirigintă.

Mă întristează un singur lucru: că nu am putut ajunge să vă spun aceste cuvinte față în față, dar ne vom revedea cât de curând.

Vă mulțumesc vouă și părinților voștri pentru o colaborare deosebită!

Mult succes la examenele de admitere la liceu!

Fosta dirigintă

Un comentariu:

  1. Va multumesc pentru ca ati fost mereu alaturi de noi, va multumesc pentru toate sfaturile si indrumarile pe care ni le-ati dat si care inca ni le dati iar in inimile noastre sunteti si veti fi ca o flacara ce niciodata nu se va stinge.

    Cu respect, al dumneavoastra elev,
    Mares Gabriel-Codrin

    RăspundețiȘtergere