vineri, 27 mai 2011

ZIUA PORŢILOR DESCHISE LA CERCUL LITERAR

Având în vedere faptul că ieri a fost ultima întâlnire a Cercului Literar "Dincolo de poveste..." , ne-am propus să realizăm ceva mai special. Aşa că fiecare membru a avut dreptul să invite încă o persoană din şcoală pentru ca toţi să descopere ce am ţinut secret timp de un an întreg.
Mai mult decât atât, de această dată nu a mai venit profesorul cu cartea magică, ci elevii au demonstrat cât de mult au învăţat printr-un examen fără notă fiind nevoiţi să citească propriile compoziţii în faţa celor invitaţi. Sperăm să reuşim să valorificăm aceste texte în cea mai bună manieră. Pe de alta parte, elevul Onioiu Vasile a luat premiul I la concursul organizat.
Nu vă vom spune cât de emoţionantă a fost întâlnirea, ci lăsăm cuvintele celor invitaţi să vorbească de la sine alături de imagini.

"Eu aş mai veni la cercul literar, pentru că este foarte frumos, iar dacă s-ar face toată ziua, eu aş veni"

"La anul voi munci mai mult pentru a intra şi eu la cercul literar"

"A fost o zi pe care n-am să o uit atât de repede"

"Am râs, am glumit, a fost foarte frumos şi aş vrea să particip la cercul literar"

"Trebuie să recunosc că a fost destul de interesant. Mi-au plăcut foarte mult poveştile pe care le-au scris cei de la cerc"

"Eu aş vrea să particip la acest cerc , deoarece copiii de la cerc au un spirit mai aparte şi vorbesc numai ca-n basme"



Să nu uităm ce era mai important de spus! Cu această ocazie am sărbătorit şi faptul că ne-am calificat la faza naţională a concursului "LECTURIADA" , dedicat cercurilor din întreaga ţară. Sofian Angela este eleva care va reprezenta cercul nostru în perioada 3-5 iunie la Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu