luni, 9 mai 2011

2-9 Mai: SĂPTĂMÂNA DEDICATĂ PROIECTULUI COMENIUS


În săptămâna ce tocmai a trecut am realizat un mic proiect numit "DREAM TRIP TO FIND FRIENDS" ("CĂLĂTORIE DE VIS PENTRU A GĂSI PRIETENI") prin care am dorit să găsim cât mai multe motive datorită cărora am putea iniţia proiecte COMENIUS în parteneriat cu alte ţări din Europa ( şi nu numai).
În plus, elevii participanţi în cadrul unor parteneriate au avut şansa să îşi împărtăşească impresiile şi să-i atreneze şi pe colegii lor în discuţii. Ne-am bucurat că nici cei care sunt acum în clasa a IX-a nu au uitat frumoasele momente petrecute împreună cu echipa formată pentru proiectul "Moştenirea generaţiilor" condus de d-ra prof. Liliana Mihalachi.

Un comentariu:

  1. Și eu mă bucur că am contribuit cu amintiri frumoase.

    Felicitări pentru micul proiect care sper să ducă la un alt proiect Comenius în școală.

    RăspundețiȘtergere