vineri, 26 iunie 2015

Luni, 15 iunie 2015, CLASA A VIII-A de la Şcoala Gimnazială Humoreni şi-a luat rămas bun de la frumoşii ani de gimnaziu...



Nu suntem decât aburi ce se-nalţă,
Elevi îndrăgostiţi de viaţă,
Dar ne-am pus în suflet o speranţă:
Că vom ajunge vreodată şi noi cineva...”

      Luni, 15 iunie 2015, CLASA A VIII-A de la Şcoala Gimnazială Humoreni şi-a luat rămas bun de la frumoşii ani de gimnaziu...
      După mai bine de 10 ani petrecuţi împreună, drumurile noastre se despart...
      După certuri şi împăcări, momente frumoase şi zeci de încurcături în care am intrat împreună sau separat, iată-ne ajunşi la sfârşit de gimnaziu... un capăt de drum din nenumăratele drumuri pe care le avem de parcurs în viaţă... Pe parcursul drumului am pierdut colegi, dar am câştigat alţii noi, am legat frumoase prietenii şi am rămas legaţi sufleteşte... Aceşti ani s-au încheiat, dar amintirile vor rămâne mereu în inimile noastre... (Bivol Alexandru, Câmpan Andrei, Fierar Adi, Gavriluţ Denisa, Litvinchevici Teodora, Luca Amalia, Rusu Costel, Rusu Alberto, Solomon Vasilica, Strugar Iulia,Tabarcea Ioana, Todosi Cristina, Ζlotariu Georgiana, îndrumaţi de prof.diriginte Cigoli Mariana-Anisia).

      Doamna Director, prof.Morar Rodica,  dragi profesori, vă mulţumim din suflet că ne-aţi ghidat calea spre cunoaştere!!!

Clasa a VIII-a – Şcoala Humoreni

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu