miercuri, 14 iulie 2010

Proiectele online ale şcolii noastre – exemple de bună practică într-un raport european din 2007

Pe lângă plăcerea de a lucra în proiecte online pentru şcoala noastră, am iată şi satisfacția că blogurile noastre încep să fie cunoscute şi apreciate nu numai în țară, ci şi în străinătate.

Într-un raport european referitor la impactul noilor tehnologii în educație, în cazul României (paginile 69-72) este menționat şi blogul şcolii noastre, dar şi proiectele eTwinning în care lucrează elevii coordonați de subsemnata. De asemenea, implicarea activă a părinților este unul dintre factorii care au contribuit la bunul mers al acestor proiecte şi pe această cale doresc să mulțumesc acelor părinți care au susținut mereu proiectele pe care le-am propus copiilor lor, chiar dacă multe dintre ele au presupus timp şi resurse importante cum ar fi calculatoarele, conexiunea la internet, folosirea de camere video şi camere foto.

4 School Survey Steps En

Implicarea părinților în viața şcolii este foarte importantă şi dumneavoastră ați dovedit că vă pasă şi că puteți contribui activ la succesul copiilor dumneavoastră alături de noi, profesorii.

Acest raport a fost publicat în 2007 şi a necesitat informații despre proiectele pe care le coordonez şi impactul lor (pe care le-am dat la acea vreme), dar l-am descoperit publicat online abia acum câteva zile.

Mă bucur să constat că, în ciuda faptului că suntem o şcoala mică din mediul rural, munca noastră se vede şi este apreciată la nivel european.

Prof. Liliana Mihalachi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu