sâmbătă, 12 septembrie 2009

Ecouri ale Școlii de Vară "Metamorfoze"



Şcoala de vară "Metamorfoze 2009" de la Mănăstirea Humorului a avut un impact extraordinar asupra celor doi elevi ai şcolii noastre, deschizând noi drumuri spre un univers în care cunoaşterea nu mai are ziduri, vârsta sau trac, aşa cum a făcut şi în cazul meu pe vremea când participam la prima Școală de Vară "Metamorfoze" în anul 2000.


Fotografiile de de pe blogul şcolii de vară (http://metamorfoze2009.wordpress.com) vorbesc de la sine despre atmosfera de lucru din cadrul acesteia.


Mareş Codrin, elev la Școala cu clasele I-VIII Humoreni, a scris câteva cuvinte despre această experienţă pentru blogul şcolii:


În perioada 17-21 iulie 2009 am participat la Şcoala de vară "Metamorfoze", organizată la Pensiunea Passiflora din localitatea Mănăstirea Humorului. Cu această ocazie am avut posibilitatea să cunosc lucruri noi legate de astronomie, fizică, Ştiinţa Complexităţii, ştiinţe ale viitorului şi robotică. Am cunoscut şi persoane noi cu care am colaborat foarte bine.

Înainte de toate, ca să ne cunoaştem mai bine, împreună cu lectorii (profesorii) ne-am prezentat toţi, fiecare scriindu-şi pe o foaie numele, localitatea de provenienţă şi calităţile şi defectele sale.

Unul din lucrurile cele mai frumoase era faptul ca toti acei care stăteau până mai târziu seara puteau să observe împreună cu lectorii stelele, planetele şi alte lucruri frumoase din spaţiu cu telescopul. La cursul de robotică ne-au fost prezentaţi mai mulţi roboţei de diferite tipuri.

Această tabără a fost minunată, având cursuri foarte interesante şi condiţii de cazare şi masă excelente.


Prof. Liliana Mihalachi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu